music

Tuesday, August 2, 2022

somebody else.

 Dzisiaj myślę o 

Tobie 



To chyba przez …… .

Nieraz jakieś dziwne myśli mnie nachodzą

Tęsknię za tymi czasami z tobą

Beztroskimi, bo każdy dopiero zaczynał życie

Teraz już tak nie jest


Już tak nie ma

Tęsknię za tym 

Miałam wtedy nadzieje na lepsza przyszłość

Energię, idee, wielkie cele

Teraz jakoś świat się prezentuje inaczej 

Nic nie jest proste

Jakoś wszystko mniej cieszy, jednak

Wiadomo ze czasu mniej, więc jakoś rozsądnie trzeba  z niego korzystać

Tak mi brakuje tej beztroski

Dyskusji o niczym i o wszystkim 


Planowania przyszłości vs przezywania jej

z ta mlodziencza naiwnoscia


Nieraz sobie czytam to co mam w archiwum.

Sporadycznie ale sie zdarza.




Już nie rozmawiamy.


A ja mam tyle do opowiedzenia.



Ciekawi mnie, jak tak naprawdę  się czujesz

Czy czasem masz takie zastanowienia jak ja

Co rozważasz? tak na codzień, w głowie.

Co w życiu Ci wyszło? a co raczej średnio?

Czy masz fajnych ludzi wokół siebie? czy tak jak ja - raczej mało?

Czy spełniasz jakieś z własnych marzeń i celów?

O czym czytasz?

I komu to opowiadasz

Co się zmieniło w twoim podejściu/ poglądach


U mnie tak duzo sie zmienilo. Tesknie za swoja "glowa" z przeszlosci, 

wszystko wydawalo sie latwe.


pozniej juz nigdy takie nie bylo.






Pewnie o tym nie pogadamy.

A ja, naprawdę, jestem bardzo ciekawa




1975

1 comment:

  1. Miło, że pytasz :) Trochę się działo... Dużo by pisać, jeszcze więcej opowiadać. Myślę, że usiądę i napiszę, tak by ożył jeden z głosów przeszłości.. :)

    ReplyDelete

wypowiedzieli sie.